.

ΠΟΥ χρωστάμε ΠΩΣ χρωστάμε ΠΟΣΑ χρωστάμε
ΠΟΙΟΙ έφαγαν ΠΩΣ έφαγαν ΠΟΣΑ έφαγαν

Τρίτη, 20 Ιανουαρίου 2015

Αποθανέτω η ψυχή μου μετά των άλλων φίλων.


Έχω μιλήσει με πολλούς, φίλους και μη, υποψήφιους και απλούς ψηφοφόρους.
Στον κύκλο στον οποίο κινούμαι, πολλοί εξ αυτών μου δήλωσαν ότι θα ψηφίσουν Χρυσή Αυγή εις γνώση τους ότι δεν βοηθούν την Πατρίδα αυτή την στιγμή με την οργισμένη ψήφο τους. Δεν υπάρχει Εξωτερική Πολιτική, δεν υπάρχει Εσωτερική Πολιτική, δεν υπάρχει Κοινωνική Πολιτική παρά μόνο κάποιες τσιρίδες για ξένους δυνάστες και καταπιεστές και ντόπιους προδότες.
Το μόνο κοινό σημείο όλων των φίλων και γνωστών μου είναι το μάτι του που γυαλίζει και η φράση τους, θα ψηφίσω Χρυσή Αυγή και γαία πυρί μιχθήτω. 

Τι θα κάνω εγώ; Αποθανέτω η ψυχή μου μετά των άλλων φίλων.
Θα ψηφίσω σε βάρος της Ελλάδος, ελπίζοντας να σώσω την Πατρίδα.

1 σχόλιο:

Βρίστε ελεύθερα! Το πολύ-πολύ αν μου σπάτε τ' αρχίδια, να σας διαγράψω το σχόλιο.