.

ΠΟΥ χρωστάμε ΠΩΣ χρωστάμε ΠΟΣΑ χρωστάμε
ΠΟΙΟΙ έφαγαν ΠΩΣ έφαγαν ΠΟΣΑ έφαγαν

Τρίτη, 14 Ιανουαρίου 2014

...και βουρ για το κελί μου!

Κοιτάτε ρε έναν "εθνικιστή".
Κοιτάτε ρε ένανε που δεν έχει το σθένος, τα κότσια και τ' αρχίδια να στηρίξει την ιδεολογία του σ' ένα σάπιο καθεστώς το οποίο καταγγέλλει.
Ευστάθιος Μπουύουρας.
Βολευτής της Χρυσής Αυγής.
Εκ ΠΑΣΟΚογενούς οικογενείας προερχόμενος. 

Θα σου χαρίσω ένα τραγουδάκι ρε μπαγλαμά να σου πηγαίνει κουστούμι με το βαλιτσάκι!
"...και βγήκε η απόφασή...
πως είμαι προφυλακισμένος...
παίρνω την βαλιτσούλα μου...
και βουρ για τι κελί μου!..."

5 σχόλια:

  1. Σταύρο. Είσαι πολύ μεγάλος!!!!!!!!!!! Αυτή η κωλοτρυπίδα σε δικαίωσε πλήρως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΓαμώΣαυρε!!! Καιρό έχω να σου γ@μήσω κανένα καντήλη στο blog...
    Μάλλον όμως ήρθε η πουτάνα αυτή ώρα πάλι!!!
    Για μαλ@κας ΦΑΣΙΣΤΑΣ καλά τα λες κάπου κάπου... αλλά εδώ εγώ θα διαφωνήσω...
    Όσο ήμαστε καλά και τα στελέχη είναι μαζί μας όλα καλά.
    Μόλις ένας όμως καταλάβει σε τι βάθρο έπεσε και προσπαθήσει να πάρει δρόμο,
    να ξεφύγει ρε αδερφέ, ο χειρότερος του κόσμου!!!
    Πώς τώρα εγώ να μην σου την γ@μήσω και σένα και όλων του κόσμου τους ΦΑΣΙΣΤΕΣ
    τον ΕΒΡΑΙΟ Χριστούλη και την ΕΒΡΑΙΑ Παναγίτσα???!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατούρα και λίγο αδελφέ.
      Μην γαμείς τόσο πολύ, γιατί μπορεί να λερώσεις το πληκτρολόγιο ή τον καναπέ και ποιός ακούει την μάνα σου μετά!

      Διαγραφή
  3. Πουστρ@κι ΓαμώΣταυρε σου ζητώ την άδεια γράφω σχόλια!!!
    Τουλάχιστον δώσε λίγη δημοκρατία στο λαό.
    Έχει μεγαλύτερο γούστο η απόψεις που ανταλάσσονται!
    Εγω σε γ@μουσα (όλους τους ΦΑΣΙΣΤΕΣ) και πριν και θα σε ( και τους)
    Γ@Μ@Ω και τώρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γαμώ και σένα και την δημοκρατία σου και τα λοιπά και τα λοιπά και τα λοιπά!

      Διαγραφή

Βρίστε ελεύθερα! Το πολύ-πολύ αν μου σπάτε τ' αρχίδια, να σας διαγράψω το σχόλιο.