.

ΠΟΥ χρωστάμε ΠΩΣ χρωστάμε ΠΟΣΑ χρωστάμε
ΠΟΙΟΙ έφαγαν ΠΩΣ έφαγαν ΠΟΣΑ έφαγαν

Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2013

Δένδιας - Λογική 0:1


Τελικά ρε Δένδια είσαι πολύ μαλάκας!
Είσαι και πολύ μεγάλος μαλάκας!!!

Και για να στο κάνω λιανά για να το χωρέσει η καραφλή κεφάλα σου, άκου:

Εγώ ο Σταύρος Γαμάτος καταγγέλω ενόρκως και ανωμοτί ότι έλαβα τηλεφώνημα παρ' αγνώστου εις εμέ άνδρα ο οποίος ισχυρίσθηκε ότι είναι ο Δίας και με διέταξε να αναλάβω την Προεδρία της Δημοκρατίας για να μεγαλουργήσουν ξανά οι υιοί του Πέλοπος. Εκφράζοντας την αντίθεσή μου εις τον θεσμό της δημοκρατίας μου απάντησε ότι κανείς δεν είναι τέλειος και να τσακιστώ να ορκιστώ νέος Πρόεδρος της Ελλάδος.
Σας παρακαλώ να μεριμνήσετε για την μεταφορά μου είς τον χώρο άσκησης του νέου μου αξιώματος!

Άει διώξε ποινικά τον Δία τώρα ρε μαλάκα γιά απόπειρα πραξικοπήματος!!!

Χα! Χα! Χα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βρίστε ελεύθερα! Το πολύ-πολύ αν μου σπάτε τ' αρχίδια, να σας διαγράψω το σχόλιο.