.

ΠΟΥ χρωστάμε ΠΩΣ χρωστάμε ΠΟΣΑ χρωστάμε
ΠΟΙΟΙ έφαγαν ΠΩΣ έφαγαν ΠΟΣΑ έφαγαν

Τρίτη, 20 Αυγούστου 2013

Πατεράδες παράλληλοι!



Δημήτρης Πολυχρόνης:
...και του έλεγα συνέχεια γιατί μου έλεγε "πάμε εκεί κάνει κρύο λίγο". του λέω "ρε Νίκο γιατί δεν μαζεύεστε στο σπίτι το δικό σου, που έχετε καλοριφέρ και πάτε μες στο κρύο και καθόσαστε";...


Γιάννης Καναούτης:
...σε δηλώσεις του στην τηλεόραση του Mega υποστήριξε ότι ο γιος του δεν αποπειράθηκε να πηδήξει από  τρόλει αλλά ουσιαστικά τον πέταξαν έξω. 

«Εγώ πιστεύω ότι ο γιος μου δεν προσπάθησε να πηδήξει. Ότι τον πετάξανε. Ηθελημένα. Αφού φαινότανε. Αφού το παιδί που το είδα εγώ από κοντά, φαινότανε, δεν ήταν εύκολο και καταρχάς δεν μπορεί να πέσει κάποιος με την πλάτη, να πηδήξει από ένα παράθυρο με την πλάτη, το θέμα είναι ότι το παιδί το σκοτώσανε, εγώ το έχασα το παιδί»...

Υπάρχουν πατεράδες με αρχίδια και πατεράδες αρχίδια!

2 σχόλια:

  1. Και υπάρχουν και σκέτα αρχίδια...ή μάλλον ανορθόγραφα αρχίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οταν φιλε μου δεν εμαθε κανεις τον πιτσιρικα πως διαολο βγαινει το ψωμι ρε πουστη μου;οταν κλειδωνονται στα δωματια τους με τις ωρες με τα ματια πεταγμενα εξω απο το πολυ παιχνιδι που επαιζε στην οθονη ποσους ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ σκοτωσε κ με ποσους τροπους στο γαμοπαιχνιδο και δεν μπορει ο πατερας του ο ιδιος να του πει τιποτα γιατι μπορει να του πεταξει καμμια παναγια ο πιτσιρικας κ ο πατερας θα τουμπεκιαστει και δεν θα του σπασει τα δοντια γιατι εχει ερθει και το αλλο το καλο τωρα απο το αμερικα μπορει το ιδιο σου το παιδι να σε παει κωλοφερατζα στους μπατσους γιατι το παιδακι οπως ειπες εχει μαθει να εχει μονο απαιτησεις και να θελει ολο κ πιο πολλα γιατι οι ιδιοι το εμαθαν απο μικρο με ενα δωματιο παιχνιδια αχρηστα που τα σιχαινοταν απο την πρωτη ωρα το καλοπαιδο,να παιδακι μου φαε φαι,δεν μου αρεσει αυτο φτιαξε αλλο,ενταξει θα σου φτιαξω αλλο,θελω αυτο,θα στο παρω,θελω το αλλο,θα στο παρω και για αυτο εγινε ενα αχρηστο κομματι κρεας που δεν αισθανεται τιποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Βρίστε ελεύθερα! Το πολύ-πολύ αν μου σπάτε τ' αρχίδια, να σας διαγράψω το σχόλιο.