.

ΠΟΥ χρωστάμε ΠΩΣ χρωστάμε ΠΟΣΑ χρωστάμε
ΠΟΙΟΙ έφαγαν ΠΩΣ έφαγαν ΠΟΣΑ έφαγαν

Κυριακή, 3 Μαρτίου 2013

ΣΥΡΙΖΑ το σπεκουλάρισμα στον Θάνατο. Και στα δικά σας!!!



Μπράβο στον πατέρα γιατί μέσα στον πόνο του, λέει τα πράγματα ως έχουν!
Respect που λένε και τα παιδιά.


...Δεν σας βγαίνει ρε τρόλλια. Δεν σας βγαίνει με τίποτα!
Κι επειδή συχνά πυκνά αναφέρετε τον Κολοκοτρώνη και την επαναστατικότητά του, θα σας τον αναφέρω κι εγώ.
"Ο Θεός έβαλε την υπογραφή του για την σωτηρία της Ελλάδος και δεν την παίρνει πίσω"!

Το μαγκάλι... και το μαγκάλι... και το μαγκάλι... λέτε.
Έχετε δει ποτέ σας ρε μαγκάλι;
Οι περισσότεροι της γενιάς μου με μαγκάλι μεγαλώσαμε κι πληρώναμε ακριβότερα την πυρήνα που έκαιγε, ακριβώς για να μην έχουμε προβλήματαμε τα κάρβουνα και με το "δηλητήριο" που το λέγανε.
Αυτό που εγώ είδα στις φωτογραφίες ήταν μια αυτοσχέδια καλοδουλεμένη-καμμένη-σκουριασμένη ψηταριά, στην οποία ενωρίτερα είχαν ψήσει τα παιδιά για να φάνε.
Και είχαν πιει και τις μπυρίτσες τους!
Κανονικά θα έπρεπε να σταθώ στο γεγονός ότι ο,τι είχαν φράγκα για μπριζόλες και μπύρες αλλά δεν είχαν να αγοράσουν ένα αερόθερμο ή μια φιάλη υγραερίου για την σόμπα.
Δεν το κάνω γιατί δεν είμαι μίζερος σαν εσάς.
Το θέμα είναι η μόρφωσή των.
Τι διάλο μαθαίνανε τόσα χρόνια στο σχολείο;
"Δημοκρατικά κεχτημένα" και καταλήψεις για τα δικαιώματα του πιγκουΐνου στην Ανταρκτική;

Να χρωστάτε χάρη που μου κόβει τα σχόλια ο φάκτορας αλλιώς θα τα διαβάζατε τα σχολιανά σας από την πρώτη στιγμή.
Στον θάνατο νέων παιδιών, στεκόμαστε όλοι οι μεγαλύτεροι προσοχή και με ΣΕΒΑΣΜΟ.
ΟΛΟΙ όμως.
Δεν σπεκουλάρουμε πολιτικά γιατί τότε... "το ανοίγουμε"...”

Δεν έχει σημασία αν το σχόλιό μου κόπηκε και δεν διαβάστηκε ποτέ.
Αυτό που μετράει είναι ότι μακροπρόθεσμα έχω δίκιο!
Για άλλη μια φορά ο πούχτης!

Κικίλια, την επόμενη φορά που δήθεν τυχαία θα περάσεις από κάποια “συμάζωξη”, θα σε ξεφτιλίσω.
Γιατί γαμώ κι εσένα και τα παντελόνια που φοράς!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βρίστε ελεύθερα! Το πολύ-πολύ αν μου σπάτε τ' αρχίδια, να σας διαγράψω το σχόλιο.