.

ΠΟΥ χρωστάμε ΠΩΣ χρωστάμε ΠΟΣΑ χρωστάμε
ΠΟΙΟΙ έφαγαν ΠΩΣ έφαγαν ΠΟΣΑ έφαγαν

Παρασκευή, 14 Ιανουαρίου 2011

Περισσότερη Κυνοβολευτική αλητεία!


Η κυβέρνηση υπέγραψε το Μνημόνιο χωρίς να το διαπραγματευτεί.
Δέχτηκε σκληρά μέτρα και εγκατέλειψε δικαιώματα της χώρας.
Για παράδειγμα, με την αποδοχή του άρθρου 7 της Δανειακής Σύμβασης, εάν η Ελλάδα δικαιωθεί στο Δικαστήριο της Χάγης για πολεμικές επανορθώσεις από τη Γερμανία, δεν θα μπορεί ούτε καν να ζητήσει συμψηφισμό ή ανταπαίτηση σε σχέση με τα δάνεια που έχουμε πάρει από τη χώρα αυτή στο πλαίσιο του Μνημονίου.

Καταλάβατε τώρα ΠΑΣΟΚάνθρωποι;
Κατάλαβες Θεοδώρα Μητσοτάκη-Μπακογιάννη-Κουβελου;
Κατάλαβες Γεώργιε Καρατζαφέρη;
Κατάλαβες Μαυρουδή Βορίδη
«Τελειώνω, κύριε Πρόεδρε, λέγοντας το εξής: οι γονείς μου είναι συνταξιούχοι του ΤΕΒΕ και η μητέρα μου και ο πατέρας μου. Γυρνώντας στο σπίτι θα με ρωτήσουν: «Τι ψήφισες; Ψήφισες να μειωθεί η σύνταξή μας; Τα 800 και τα 650 ευρώ μας; Αυτό ψηφίζεις;». Έχω μια απάντηση που δινόταν ιστορικά: Μητρός τε και πατρός τε απάντων τιμιώτερον και αγιώτερον εστίν η πατρίς. Ευχαριστώ πολύ». (Τα τελευταία λόγια της ομιλίας στη Βουλή του Μάκη Βορίδη κατά την ψήφιση του Μνημονίου).
Ατυχώς για εσάς καταλάβαμε κι εμείς!
Θα τα πούμε σύντομα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βρίστε ελεύθερα! Το πολύ-πολύ αν μου σπάτε τ' αρχίδια, να σας διαγράψω το σχόλιο.