.

ΠΟΥ χρωστάμε ΠΩΣ χρωστάμε ΠΟΣΑ χρωστάμε
ΠΟΙΟΙ έφαγαν ΠΩΣ έφαγαν ΠΟΣΑ έφαγαν

Τετάρτη, 15 Δεκεμβρίου 2010

Ο "κόκκινος" Χατζηδάκης!

Χατζηδάκης. Έφαγε ξύλο
Γαμώ την γκαντεμιά μου γαμώ!
Ποιός πούστης γαμημένος έσκασε έναν πυροσβεστήρα στα μούτρα μου;
Και δεν φτάνει που στραβώθηκα, τράκαρα και με μιά κολόνα φεύγοντας και την έβαψα με αίμα πρώτος!
Πρόλαβα πάντως και έριξα μερικές κοτρώνες στα ΜΑΤ και έβαλα και μια τρικλοποδιά σε έναν άπλυτο και έφαγε τα μούτρα του!!!
Μου ξέφυγε ο Χατζηδάκης αλλά τι να έκανα;
Πόσα κομμάτια να γίνω ρε παιδιά;
Χατζηδάκη, δεν σε είδα να παίρνεις θέση για την ξεφτίλα του Άγιου Παντελεήμονα και ούτε για τα επεισόδια στην Κερατέα όπου οι Μπάτσοι έχουν γίνει υπάλληλοι του Μπόμπολα και χτυπάνε ανυπεράσπιστους κατοίκους!
Φάε τις ψιλές σου και κάνε και τον σταυρό σου που δεν είμουνα κοντά.
Δεν λέω μεγάλα λόγια αλλά το κάτι τις μου θα το έκανα κι εγώ!!!
Μπατσάκια κάνατε τους μάγκες στις γιαγιάδες προχτές στον Άγιο ε;
Φωτιά στα μπατζάκια σας πούστηδες γαμημένα όργανα κι αρχίδια του ΠΑΣΟΚ!
Για κοιτάτε ρε μαγκάκια το βίντεο και συγκεκριμένα από το 0:23 έως το 0:35 και πείτε τι βλέπετε κάτω δεξιά.
Σηκώνει ο ΜΑΤατζής τον άπλυτο και του χαϊδεύει και τα μαλλιά πριν τον ξαναστείλει για την προβοκάτσια;;;
Τι βλέπετε;

Να κατεβαίνετε στις διαδηλώσεις και αν πετυχαίνετε και κάποιον
Πολιτικό μπουνίδι στα γρήγορα χωρίς περιττές κουβέντες.
Έτσι για να συνηθίζουν στο λιντσάρισμα και στις κακουχίες!!!

4 σχόλια:

  1. γιατι.. τα αιματα του χατηδακη στο προσωπο; πως τρεξανε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. KAI ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΝΕΝΑ ΜΠΟΥΝΙΔΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και κανά πουτσίδι μπορώ να σου πω!
    Αυτό το "από καθ' Έδρας" θα το πληρώσουν με την διακόρευση της έδρα τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Βρίστε ελεύθερα! Το πολύ-πολύ αν μου σπάτε τ' αρχίδια, να σας διαγράψω το σχόλιο.