.

ΠΟΥ χρωστάμε ΠΩΣ χρωστάμε ΠΟΣΑ χρωστάμε
ΠΟΙΟΙ έφαγαν ΠΩΣ έφαγαν ΠΟΣΑ έφαγαν

Κυριακή, 12 Δεκεμβρίου 2010

Ο ΔΑΝΕΙΣΤΗΣ του σκατόψυχου!

Τράβα παρετήσου ρε μαλάκα να τελειώνουμε με σένανε!
Άντε γαμήσου τελικά ρε αλβανοτσάμη με τις μαλακίες σου.
Από δανειστής του σκατόψυχου του Αντρέα για το κωλόσπιτο της Εκάλης έως και σήμερα πρόεδρος ταχατέ μου της Ελληνικής Δημοκρατίας τάχα μου-τάχα μου, προκαλείς τον Ελληνικό λαό.
Έννοια σου και θα έρθει η ώρα σου μαζί με το υπόλοιπο ΠΑΣΟΚοσίναφο.
Δεν το καταλαβαίνεις ρε μαλάκα γαμώ το σπίτι σου γαμώ, ότι προκαλείς τον κόσμο;
Δεν καταλαβαίνεις ότι μέρος αυτού του κόσμου κάποτε, έδινε τα “ρέστα” του για να σας καθαρίσει από την φυλάκα που ίσως σας περίμενε;
Αυτό είναι ρε γαμημένε το ευχαριστώ;
Να δίνεις “κύρος”(σκατά στα μούτρα σου) και άλλοθι στους ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ και τους Νεοταξίτες που έχουν βάλει στο μάτι τον Ελληνικό Κοινωνικό Ιστό;
Τι δουλειά είχες να πας στον Άγιο Παντελεήμονα ρε γαμημένε;
Πήγαινες και στα νιάτα σου;
Είναι πολιτιστικό γεγονός μια συναυλία(;;;) για ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ;
Έβγαλα το λαρύγγι μου να σε βρίζω αλλά μάλλον δεν άκουγες καλά με τα ΜΑΤ που σε φυλάγανε.
Άκου τα πούστη από εδώ.
Το μόνο που μπορώ να κάνω τώρα είναι να σε κράξω και να φτύσω το μόνιτορ.
Βάρδα ρε πούστη μην έρθει η ώρα που θα μπούμε στο μπουρδέλο σας.
Θα ξεράσεις της μάνας σου γάλα!

1 σχόλιο:

  1. Μα καλα ποσο μαλακες ειναι?Δεν βλεπουν οτι μας προκαλουν και θα αντιδρασουμε οπως πρεπει?δηλ. θα τους γαμησουμε το μουνι που τους τιναζε.
    Αλλα να σου πω την γνωμη μου μαλλον τον περιφρονουν τον λαο.Μακαρι να τους βγει σε κακο και να τους μπει κατι αβολο στην κολαρα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Βρίστε ελεύθερα! Το πολύ-πολύ αν μου σπάτε τ' αρχίδια, να σας διαγράψω το σχόλιο.