.

ΠΟΥ χρωστάμε ΠΩΣ χρωστάμε ΠΟΣΑ χρωστάμε
ΠΟΙΟΙ έφαγαν ΠΩΣ έφαγαν ΠΟΣΑ έφαγαν

Πέμπτη, 18 Νοεμβρίου 2010

"Καμένη" προβοκάτσια ή κάτι άλλο?

Τι απόγινε τελικά με την “διαδηλώτρια” της οποίας έσπασαν το κεφάλι τα ΜΑΤ?
Για εισαγγελείς άκουσα, για προανακρίσεις άκουσα και κάπου πήρε το μάτι μου να γράφει κάποιος σε ένα σχόλιο ότι η κοπέλα τελικά πέθανε!
Ξέρει κάποιος να μου πεί ή να το γράψει σε κάποιο πατριωτικό ιστολόγιο?!
Γιατί εμένα να πηγαίνει στο κακό ο νους μου και να φαντάζομαι την Αμερικανίδα πολίτη κοπέλα να εκτελεί υπηρεσία μέσα στους κουκουλοφώρους-άπλυτους-αντιFa'.
Γιατί άραγε?
Γιατί τα site των κάθε λογής άπλυτων ωρύονται και βγάζουν αφρούς λύσσας όταν οι Μπάτσοι - Γουρούνια και Δολοφόνοι ταυτόχρονα, ακουμπήσουν την παρανυχίδα ενός ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗ, τώρα το έκαναν γαργάρα?
Γιατί?
Μήπως γιατί η κοπέλα ήταν “στέλεχος” και βρέθηκε κατάλληλα ενδεδυμένη και στελεχωμένη αλλά μπροστά σε λάθος αστυνομικό?
Γιατί?
Γιατί οι γνωστοί μπαχαλοαπλυτάκηδες επιτέλους διάλεξαν να “διαδηλώσουν” κι αυτοί, σε διαδήλωση ενάντια στο Μνημόνιο, αλλά σε ημερομηνία κολλητή με την ημέρα του Παραμυθοτεχνείου και της πορείας?
Γιατί?
Βοηθάτε Χριστιανοί!!! 

1 σχόλιο:

Βρίστε ελεύθερα! Το πολύ-πολύ αν μου σπάτε τ' αρχίδια, να σας διαγράψω το σχόλιο.