.

ΠΟΥ χρωστάμε ΠΩΣ χρωστάμε ΠΟΣΑ χρωστάμε
ΠΟΙΟΙ έφαγαν ΠΩΣ έφαγαν ΠΟΣΑ έφαγαν

Πέμπτη, 26 Αυγούστου 2010

Η βάση του 0.9!!!


συνεχίζοντας από εδώ


Ξαπλωμένος στην κρεβατάρα μου και ρουφώντας το Duty Free Esplendido Cohiba μου, η γυναίκα μου για να μου την σπάσει, έβλεπε και άκουγε με ήχο συναυλίας, το Mega-Ψέμα Channel.
Τα γνωστά πουστράκια, Στραβελάκης, Καψής και κάποιοι άλλοι των οποίων η φωνή δεν μου θύμιζε κάτι αλλά ο κώλος τους σίγουρα, είχαν συνομιλία με ένα ξεφτυλισμένο αρχίδι του πουστροΠΑΣΟΚ, γαμημένο ως τα μπούνια και το οποίο κατά σύμπωση το λένε Πανάρετο!!!
Δεν πίστευα στ’ αυτιά μου και κόντεψα να πνιγώ από τον καπνό!
Ο Πουστράκης-Στραβελάκης του έβαζε χέρι για το επίπεδο των εισακτέων στα ΤΕΙ.
Μα καλά ρε πούστη μου, είναι δυνατόν με λευκή κόλα να περνάς σε ΤΕΙ?
Ρε γαμημένοι ΠΑΣΟΚοληστές και λαϊκιστές που την έχετε ρε την κωλοτρυπίδα σας? Στο κεφάλι σας?
Ρε γελάει ο κόσμος μαζί μας με τις μαλακίες που κάνετε!
Έχετε υποβιβάσει την παιδεία σε χαμηλώτερα επίπεδα και από τις τέως Ανατολικές χώρες!
Ρε κουραδοκουραμπιέδες γαμώ την μάνα σας και όλο σας το σόι επ’ ευκαιρία, πως θα διεκδικήσουν αυτά τα παιδία μια θέση εργασίας στην Ευρώπη αύριο?
Μόνο με το χαρτί του ΤΕΙ?
Ρε, ούτε τον στυλό δεν ξέρουν αυτά να πιάνουν!!!
Τις πταίει?
Έλα μου, ντε!
Οι γαμημένοι οι γονείς φταίνε! Τα αρχίδια οι συμμαθητές μου (και συμμαθητές σας) που δεν τα γάμησα τότε και να αποκτήσουν άλλα ενδιαφέροντα στην ζωή τους από το να γεννάνε παιδιά!
Εσείς ρε γαμημένα αρχίδια δεν ανήκατε στον Ρήγα και στην ΠΑΣΠ και στην ΚΝΕ με ολίγον από ΜΑΚΙ στην συνταγή και φωνάζατε για δωρεάν παιδεία?
Ποια Δωρεάν ρε γαμώ την παναγία σας και το χρηστό σας που ξεκωλιαζόσασταν όλο το καλοκαίρι για να δώσετε στο Πανεπιστήμιο τον Σεπτέμβριο?
Και μετά ξεκωλιαζόσασταν και πάλι για χρόνια για να κάνετε φροντιστήρια στους μούλους σας για "να σπουδάσουν"!
Γαμώ και σας και τους μούλους σας και τις σπουδές τους!
Τούβλα μπαίνουν χώμα βγαίνουν (από τα τσιγάρα τα ποτά και τα γαμήσια)!
Είχε θυμάμαι το 1977, ένας ΘΟΥΡΙΟΣ περιοδικό του Ρήγα, τον μασόνο τον Ράλλη στο εξώφυλο σαν άλλον Αϊ Γιώργη πάνω στο άλογο να ακοντίζει την παιδεία με την μορφή του δράκου!
Το θαλασσί εξώφυλλο του περιοδικού είχε γίνει μωβ από το αίμα του Ρηγά όταν του  το είχα κολλήσει στα μούτρα με μερικές μπουνιές!
Από τότε ο κάθε γαμημένος Υπ.Παιδείας εκτελώντας "άνωθεν εντολάς" έριχνε κι ένα καβλί στην κακομοίρα την ΠΑΙΔΕΙΑ!
Είναι ντροπή ρε σκατάδες συμμαθητές μου, το παιδί σας να μάθαινε μια τέχνη?
"μα τι λες τώρα? Το παιδί το δικό μου…από Αϊνστάιν και πάνω!!!"
Αρχίδια καπαμά! Ο Αϊνστάιν ένας βλάκας και κλέφτης ήταν παρουσιάζοντας την εργασία του Καραθεοδωρή σαν δικιά του και το ίδιο βλάκας είναι και το παιδί σας!
"Κλέφτης" δεν μπορεί να είναι γιατί δεν έχει την υποστήριξη του λόμπυ!
Εκείνα τα χρόνια ρε καριόληδες και πουτάνες (συμμαθητές και συμμαθήτριες), στο Δημοτικό υπήρχαν οι Μαθητές του 10, οι καλοί οι λεγόμενοι, οι μαθητές του 5, τα τούβλα τα επονομαζόμενα και οι μαθητές του 4 και κάτω, τα ντουβλούκια τα επονομαζόμενα. Τούβλα και ντουβλούκια ήταν της ίδιας συνομοταξίας με συχνές αλλαγές κατηγορίας.
Εγώ, για την ιστορία, στη Δημοτικό ήμουν μαθητής του 10! Το ίδιο και στο Γυμνάσιο!!!
Όταν λοιπόν τα τούβλα και τα ντουβλούκια έφταναν με το καλό και μετά από χρόνια στην 6η, ο Δάσκαλος καλούσε τους γονείς και τους εξηγούσε με λίγα λόγια και σταράτα ενίοτε, ότι το παιδί δεν τα παίρνει  τα γράμματα και καλό είναι να το βάλουν να μάθει μια τέχνη!
ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΠΑΙΔΙ, ΤΕΧΝΗ???????
Μοιράζουν Α λοιπόν σήμερα οι Δασκάλοι, φτάνει το παιδί να τελειώνει(?) την 3η Γυμνασίου και εκεί οι γονείς αρίζουν την μαλακία! Με το ένα χέρι, με τα δύο χέρια, με κεριά, με δονητές και με ότι τους κάνει κέφι τέλος πάντων!
Ε! ΑΦΟΥ ΣΠΟΥΔΑΣΕ(?!) ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΩΣ ΕΔΩ ΑΣ ΤΟ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ!!!
Και μετά, στο ΤΕΙ/ΑΕΙ!
Και μετά, με ένα ΑΧΡΗΣΤΟ πτυχίο στην ανεργία!
Δεν αποτύχανε τα παιδιά σας με το 0.6 ή το 0.9 βαθμό αλλά αποτύχατε εσείς οι γονείς τους που δεν παραδειγματιστήκατε από τα δικά σας βιώματα για να εμποδίσετε τα παιδιά σας τα δικά σας λάθη.
Εκεί κολλάει το χτεσινό "μικροαστοί θα σας φάνε τα παιδιά σας"!
Τα μάθατε στο αραχτό και λάϊτ τόσα χρόνια με τα ρουχαλάκια τους και τα καφεδάκια τους. Τώρα να σας δω!
Για να καταλάβετε το μέγεθος την βλακείας σας και της αποτυχίας σας, δείτε σε ποιούς εμπιστευόσασταν και εμπιστεύεσθε τα παιδιά σας.
Κάθε φορά που οι "εκπαιδευτικοί" κάνουν διαδήλωση (για την κονόμα πάντα) τα πανό τους γράφουν: "Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί"!
Αυτοί "εκπαιδεύτηκαν" για να εκ-παιδεύσουν τα παιδιά σας και δεν μπόρεσαν να καταλάβουν ότι αυτό δεν ενείχε την προϋπόθεση του άμεσου διορισμού!!!
Από πού κι ως που λοιπόν "Αδιόριστοι"?
Με το ίδιο σκεπτικό, κάθε τούβλο-ντουβλούκι που τελειώνει το ΤΕΙ Κολοπετινίτσας με την ειδικότητα του "καλιγωτή μερμηγκιών", είναι αδιόριστο!!!
Δεν γελάω τώρα.
Θα το κάνω στην επόμενη ανάρτηση!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βρίστε ελεύθερα! Το πολύ-πολύ αν μου σπάτε τ' αρχίδια, να σας διαγράψω το σχόλιο.