.

ΠΟΥ χρωστάμε ΠΩΣ χρωστάμε ΠΟΣΑ χρωστάμε
ΠΟΙΟΙ έφαγαν ΠΩΣ έφαγαν ΠΟΣΑ έφαγαν

Σάββατο, 26 Ιουνίου 2010

Ιστορίες ενός φακέλου!

Θεός συγχωρέστον τον άνθρωπο άφταιγα πήγε αλλά, δίπλα σ' αυτήν την υπερφίαλη κουράδα που βρισκόταν τι νόμιζε?
Δεν θα τον έπαιρνε η μπόχα?
Το ποιό ελεεινό και τρισάθλιο υποκείμενο του Πακιστανικού ΣΟσιαληστρηκού Κοπρώματος είναι ο Χυσορουφήδης!
Ξεχάσατε την ιστορία με τον γιό του Διώτη και την απόπειρα αυτοκτονίας του? Και αυτός Νομικός Σύμβουλος του Κοεμτζόγλου ήταν και αυτός από τον 7ο όροφο φουντάρισε!!!
Πολλή μεγάλη βόλτα έκανε αυτός ο Α4 φάκελλος ή ήταν Α3 ή ακόμα ακόμα ipod ή laptop.
Δωράκι λέει στον νιόπαντρο Υπουργό!
Δωράκι το οποίο το παρέδωσε κούριερ ενώ ταυτόχρονα έφτασε με το ταχυδρομείο των ΕΛΤΑ στο υπόγειο του κτιρίου της ΕΥΠ, ενώ στον 7ο όροφο το έφερε ο γραμματέας του κ.κ. Υπουργού αφού εσφαλμένα το εν λόγο “δωράκι” είχε παραδοθεί κατά λάθος από άλλο κούριερ ή ήταν κανονικό Ταχυδρομείο, στο Πολιτικό γραφείο του Υπουργού στο κέντρο της Αθήνας και ταξίδεψε μέχρι την Κατεχάκη με το Μετρό!
Σας μπέρδεψα λίγο ε?
Αυτόν τον χυλό σερβίρουν τα Μέσα Μαζικής Εξαθλίωσης στους χάννους των 8!
Στο μεταξύ τι νομίζουν οι υπασπιστές και υπερασπιστές και φρουροί και όπως αλλιώς λέγονται, όταν θα έρθει η ώρα να πάμε τους μεγαλοΜεγάλους ( από μεγαλοΔημοσιογράφους έως μεγαλοΠολιτικούς) μια βόλτα στις κρεμάλες, συγνώμη κούνιες ήθελα να πω, στο Σύνταγμα, αυτοί θα μας σταματήσουν?
Πόσους και για πόσο?
Δεν το καταλαβαίνουν ότι θα έχουν τον “θάνατο της αλεπούς” μια ιδέα μαρτυρικότερο?!
Δεν το καταλαβαίνουν ότι τελικά θα συνοδεύσουν τα “αφεντικά” τους στις “κούνιες”?!
Δεν το καταλάβατε όταν το είπε ο Bush-της. Ή μαζί μας ή εναντίον μας!
Εγώ θα σας το πω ποιό ΕΘΝΙΚΑ!
Ει η ΕΛΛΑΔΑ μεθ' υμών, ουδείς (σας) καθ' υμών!!!
Καλό βόλι!

8 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κράτα την αγάπη σου για την μαμά σου!
    Εδώ μόνο εγώ βρίζω!
    Α! και πού 'σε.
    Να πλένεσαι! Βρώμισε ο τόπος εδω μέσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν φτάνει που δεν ξέρεις να σχολιάζεις αναρτήσεις και βρίζεις εκτός τόπου και χρόνου, βρωμάς κιόλας!
    Συγχαρητήρια είσαι πραγματικός antiFa'!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν είσαι και λίγο μάγκας δεν θα έσβηνες τις αναρτήσεις μου... Δημοκράτης πάντως δεν είσαι γιατί δεν σέβεσαι κάτι... "Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες"!!! Αυτά όμως διδάσκουν στην Χρυσή Αυγή!!! Εσείς να βρίζεται και να δίνεται διαλέξεις και όποιος πει κάτι που να μην συμφωνεί μαζί σας "απλά" διαγράφεται... Να ξέρεις όμως οτι έχω πιο καθαρός από σένα! Ψυχή και σώματι! Δεν διαφωνώ με όλα αυτά που λες για τους λαθρομετανάστες και για τα μπαστάρδια που για το συμφέρον τους, τους έφεραν στην άγια αυτή χώρα... αλλά δεν είμαι απόλυτος όπως εσύ... Ούτε είμαι αριστερός ούτε αναρχικός. Έχω την μόρφωση για να εκφράσω την γνώμη μου και δεν είμαι σίγουρος πως είσαι στα επίπεδα γνώσης μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν είναι θέμα "μαγκιάς", ανώνυμε, αλλά προσωπικής προσβολής μέσα στο ίδιο το ιστολόγιό μου.
    ΔΕΝ είμαι τρία πράγματα:ΠΟΥΣΤΗΣ, ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ και ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ!
    Την "δημοκρατική" ρήση του Βολταίρου την έζησε και την ζει καλά αυτός ο τόπος, από τον Καπετάν Γιώτη και τον Βελουχιώτη έως την "Σέχτα των επαναστατών (του κώλου)" και έπεται συνέχεια!
    Δεν είμαι Χρυσαυγήτης μολονότι συμφωνώ σε πάρα πολλά ιδεολογικά θέματα μαζί τους γιατί, δεν μπαίνω μέσα σε ομάδες!
    Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι δεν μπορώ να απολογηθώ για αυτά τα οποία κάνει ή δεν κάνει η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ!
    Υποστηρίζω με την θέση μου τον Νίκο Μιχαλολιάκο για υποψήφιο Δήμαρχο Αθηνών γιατί είναι:"το πικρό φάρμακο το οποίο όμως θα μας γιατρέψει"!
    Για τους ΛΑΘΡΟ έχεις το κάθε δικαίωμα να μην είσαι απόλυτος. Ζήτα τους ευγενικά να φύγουν και περίμενε.
    Μην κρατήσεις την αναπνοή σου όμως!
    Όσο για την μόρφωση και την ανάλογη έκφραση αυτής, δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί σου!
    Αλίμονο!

    Δεν έχω κόψει σχολιαστή αν δεν με έχει βρίσει ή δεν μου την έχει "πει".
    Να είναι "επώνυμος" μπλόγκερ, ναι.
    Να πάω κι εγώ στο ιστολόγιό του και να ανταλλάξουμε μπινελίκια, αλλά, έτσι στο ξεκούδουνο εγώ να απολογούμαι σε "ανώνυμο"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όταν αποκαλείς εμένα "ανώνυμο" που βρίζω σε ένα ιστολόγιο κάποιον "επώνυμο" δεν σκέφτεσαι ούτε για μια στιγμή πως δεν βρίζω τον άνθρωπο που είναι πίσω από την διαχείριση του blog αυτού αλλά τις ιδέες και τις ίδιες τις εκφράσεις αυτού!!! Στο κάτω κάτω και εσύ από την μεριά σου είσαι ένας ανώνυμος πίσω από ένα ψευδόνυμο "ΓαμώΣταυρος"... Δεν διαφωνώ με αυτά που λες για τους Λαθρομετανάστες, ούτε το παίζω "δημοκράτης" αυτά για μένα είναι του κώλου... Αν ζούσαμε σε άλλη εποχή κάποια από αυτά τα αχάριστα μπαστάρδια μιας άλλης γης θα έπλεναν τις βεράντες και τους δρόμους μας με τα δέρματα των συμπατριωτών τους... Θα πληρώναν και τον αέρα που αναπνέουν...
    Αλλά δεν μπορείς εσύ "επώνυμε" Γαμώσταυρε να αγιάζεις μπάτσους του κώλου που για τον χαβαλέ τους ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΥΝ τους νόμους του κράτους. Που αν έχεις αυτοκίνητο θα σε γράψουν για ζώνη, ταχύτητα, παρκάρισμα κ.α. Δεν βλέπουν όμως την τρελή διακίνηση που γίνεται με τα ναρκωτικά και πεθαίνουν ΕΛΛΗΝΕΣ (!!!), ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΜΑΝΕΣ κλαίνε τα παιδιά τους κάθε μέρα... Κάποιοι βγάζουν λεφτά πάνω σε πτώματα ΕΛΛΗΝΩΝ!!! Πιστεύεις πως η αστυνομία δεν έχει σχεση με όλα αυτά που γίνονται? Πώς γίνεται να βγαίνεις έξω και να μπορείς να αγοράσεις τόσο εύκολα ναρκωτικά όσο ένα μπουκαλάκι νερο... Πώς ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ξέρει κάποιον που μπορεί να του προμηθεύση ναρκωτικά και τα μπαστάρδια να κάνουν πως "δεν γίνεται τίποτα"...
    Η όλη σκέψη σου δεν είναι κακή... Τις παροπίδες πρέπει να βγάλεις και όχι μόνο να γλύφεις πουστράκια αλλά και να τους κατακρίνεις καποιες φορες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν έχω πάρει το μέρος των μπάτσων αν κάνεις τον κόπο και διαβάσεις και παλιότερες αναρτήσεις.
    Στην υποσημείωση απλά "μαλάκωσα" γιατί οίδα(!) ότι πήγαιναν να του την στίσουν και να τους φοβίσουν.
    Σε πολλά σχόλια ιστολογίων του "χώρου"μου τα έχω χώσει πολλάκις!
    Τώρα για τα "στησίματα" που κάνουν οι μπάτσοι, ατύχησες!
    Είμαι και παθώς και μαθώς!
    Η φάρα τους λέει σφηκοφωλιά γιατί έναν τους πειράζεις, όλοι πέφτουνε να σε φάνε!
    Στην συγκεκριμένη περίπτωση ΑΝ είναι έτσι όπως τα γράφει ο Πρωκτικός, το γαμήσανε το παιδάκι εκεί που πήγε να πράξει τα νίμιμα και τα προβλεπόμενα!
    Όταν ψάχνεις κάποιον τον ψάχνεις, δεν τον κοπανάς με το ρόπαλο.
    Αφού πάλι, κρύβουνε τα φιξάκια στ' αρχίδια τους, πως θα μπορέσει να το δει ο ερευνών αν δεν του τα πιάσει?
    Στην ουσία συμφωνούμε και καθόμαστε εδώ να αναλύουμε τις προβοκάτσιες του πούστη του Γκιόλια.
    ΜΑΘΗΤΗ του 30φυλόπουλου για να μην το ξεχνάμε!

    Γνώμη μου είναι ο,τι σε μιά ευνομούμενη πολιτεία οι "παραβάτες" όποιοι και να ήταν αυτοί θα ξεχώριζαν σαν την μύγα μεσ' στο γάλα και η κατάσταση θα ήταν ελεγχόμενη προς όλες τις μεριές και κατευθύνσεις.
    Με το μπουρδέλο που είναι η Αθήνα αυτή την στιγμή τι άκρη να βγάλεις?
    Στο Κέντρο μόνο πάγκους που δεν έχουν βγάλει ακόμα για να πουλάνε χύμα τα όπλα και τα ναρκωτικά και όταν κάποιο μπατσάκι πάει να κάνει κάτι, του κάνουνε ΕΔΕ!
    Ακόμα κι αν το σκεπτικό σου είναι σωστό.
    Οι υψηλά ιστάμενοι δεν είναι αυτοί που διακινούν, προστατεύουν, καλύπτουν, υπονομεύουν και ότι άλλο "κοσμητικό" επίθετο, την υπάρχουσα κατάσταση?
    Άρα λοιπόν ξεκινάμε το ξε-καθάρισμα από την κεφαλή και σιγά-σιγά παίρνοντας το κολάι ξε-καθαρίζουμε και τα πλοκάμια!
    Καλημέρα και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Βρίστε ελεύθερα! Το πολύ-πολύ αν μου σπάτε τ' αρχίδια, να σας διαγράψω το σχόλιο.