.

ΠΟΥ χρωστάμε ΠΩΣ χρωστάμε ΠΟΣΑ χρωστάμε
ΠΟΙΟΙ έφαγαν ΠΩΣ έφαγαν ΠΟΣΑ έφαγαν

Τρίτη, 27 Απριλίου 2010

ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ!



Διάβασε ρε Τούρκογλου την απάντηση ενός Πιλότου και στο τέλος θα τα πούμε τα δυό μας αλλιώτικα!
Από τα 20 μου χρόνια, κε Βενιζέλο, μου εμπιστεύεστε ένα εργαλείο πολλών εκατομμυρίων και εγώ το τιμώ.
Τιμώ την πατρίδα που με εμπιστεύτηκε.
Ζω μ΄ αυτό, παθαίνω μ΄ αυτό.
Και είμαι πάντα εκεί. Εκεί που με έταξε η πατρίδα.
Με κρύο, με ζέστη, σε όλες τις συνθήκες, είμαι εκεί.
Εκεί ψηλά στον καθαρό ουρανό του Αιγαίου, μόνος, εκεί που άνθρωποι και μηχανές έρχονται στα όρια τους.
Ώρες ατέλειωτης μοναξιάς, αναμονής, με την αδρεναλίνη να χτυπάει κόκκινα, σε κατάσταση redding και μετά scrample.
Ξέρετε τι σημαίνει αυτό κύριε;
Σε 3-4 λεπτά να είμαι στον αέρα. Ξεχνώ τα πάντα, γυναίκα, παιδί, μάνα, αδέλφια, φίλους …τα πάντα.
Είμαι εκεί ψηλά, εγώ, το αεροπλάνο μου κι ο Θεός που μας προστατεύει.
Ο γιος μου κύριε, ρωτά τη μητέρα του, “ο μπαμπάς θα γυρίσει, μαμά”. Δε ρωτά εμένα ποτέ, γιατί ξέρει τι “δουλειά” κάνω και ας είναι 6 ετών. Φοβάται.
Εγώ όμως είμαι εκεί, κύριε. Εκεί στους ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ Ελληνικούς ουρανούς.
Και έρχεστε εσείς και μου λέτε ότι λειτουργώ συντεχνιακά.
Εγώ, λειτουργώ συντεχνιακά!!!
Σας λέω λοιπόν κύριε, ότι δεν είδα το γιο μου να κάνει τα πρώτα του βήματα, όπως κάθε πατέρας.
Είδα φίλους (αδέλφια) και συναδέλφους να χάνονται, να δίνουν τη ζωή τους -για να κοιμάστε εσείς ήσυχος- υπερασπίζοντας την πατρίδα και την ακεραιότητά της.
Έχω μείνει ατέλειωτες ώρες ξύπνιος ή έχω κοιμηθεί δίπλα από το αεροπλάνο μου, για να είμαι έτοιμος. Έχω εκατοντάδες ώρες μοναξιάς και έντασης, στον αέρα.
Και θα συνεχίσω να λειτουργώ με τον ίδιο τρόπο -εγώ και οι συνάδελφοι- όπως κι αν εσείς μας χαρακτηρίσετε.
Μου φτάνει που βλέπω τα περήφανα μάτια του γιου μου, όταν λέει στους φίλους του: “ο μπαμπάς μου είναι πιλότος της Πολεμικής Αεροπορίας” και παίρνω δύναμη και ξέρω ότι κάνω το σωστό.

Καληνύχτα σας …κύριε Υπουργέ, καληνύχτα σας …κύριε Βενιζέλο!!!
Ρε πουστρότουρκε γαμώ το χρηστό σου και τον αλλάχ σου κααι τον Εβραιογιαχβέ σου τι μαλακίες είναι αυτές που λες?
Ρε μπινέ γαμώ την πουτάνα την μάνα σου και το σκυλί που την ζευγάρωσε και γενήθικες εσύ γαμώ την παναγία σου θα κατηγορήσεις τους πιλότους ΜΑΣ ότι δεν έχουν ΕΘΝΙΚΑ ΙΔΑΝΙΚΑ?
Όλοι εσεις ρε καριόλια του κερατά που εκλέγεστε και μπένετε στο Κυνοβούλιο δεν είσαστε ούτε μια τρίχα από τα αρχίδια της ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΥΝΗΔΗΣΗΣ !
Νομιμοποιήτε και μονιμοποιήτε εκατομύρια ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ και έχετε το θράσος γαμώ το χρηστό σας να μιλάτε για ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΗΔΗΣΗ?
Ρε πουστρόκωλοι όλοι σας, οι Πιλότοι ΜΑΣ κάθε μέρα ρισκάρουν την ζωή τους δια να μην “πάρει ο αέρας” την ΕΛΛΗΝΙΚΗ Σημαία από τα Νησιά μας όπως έλεγε ο σημερινός Αντιπρόεδρος την Κυβέρνησης ο γαμημένος ο πούστης ο Πάγκαλος!
Καταδεχτήκατε ρε μπινέδες γαμώ τις μανάδες σας και όλο σας το σόι να πάρτετε ο καθένα από 5χιλιάρικα για κομπιούτερ? Γιατί, δεν είχατε τα λεφτά ρε πούστηδες ή τα μηχανήματα?
Φορολογιέστε με 2.5% ουσιαστικά και ζητάτε να σφίξουμε το ζωνάρι?
Έχετε δίκιο ρε γαμώ τα σπίτια σας γαμώ να μας τα λέτε και να μας τα κάνετε αυτά αφού βρεθήκανε 3 μύρια μαλάκες και σας ψηφίσανε γιατί λεφτά υπήρχανε έχετε δίκιο.
Τα λεφτά γαμώ το μουνί που τους γλύστραγε στην κούνια και όχι στον βόθρο γαμώ την παναγία τους τα λεφτά.πάρτε λεφτά ρε πούστηδες τώρα!
Δεν το ξέρατε ότι εσείς τα είχατε ε? Τώρα το μάθατε!
Έτσι που λες Τούρκογλε ή Μπενί Ζελόν ή όπως αλλιός σκατά λέγεσε.
Ένας χοντροσκατάς είσαι και στο τέλος θα βρεθείς στα σκατά που ανήκοις.
Με μια μικρή λεπτομέρια. Ο κοπρωσωλήνας σου θα έιναι ξεσκισμένος και το κωλάντερο θα το κρατάς στο χέρι πούστη!

6 σχόλια:

  1. Πεστα ρε φίλε και λίγα τους σέρνεις. Αλλά τί περιμένεις ν ακούσεις απο ένα κόμμα που ο υπουργός άμυνας που είχε παλιά δεν είχε πάει ούτε στρατό. Στις μίζες μόνο ήταν μεγάλος "πολεμιστής".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε Θεε, ποτε θα ξημερωσει εκεινη η μερα που θα στολιστουν οι δρομοι με κρεμαλες; Δεν μπορω αλλο να χορταινω καθε μερα μονο με τα μπινελικια του γαμωσταυρου και γροθιδια στην πορτα διπλα μου. Θελω να δω γλωσσες εξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ναϋλον να είναι τα σκοινιά απο αυτά τα καλά τα ορειβατικά να αντέχουν τα παχύδερμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΟΛΑ τα κόμματα προδότες, προδότης και ο Βενιζέλος, οι πιλότοι προσφέρουν σημαντικό έργο για όλους μας και πρέπει να αμοίβονται ικανοποιητικά και σε καμιά περίπτωση δε νομιμοποιείται κανείς από αυτούς τους "κυρίους" να τους κατηγορεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ζητω το εθνος ζητω οι προδοτες πολιτικοι οι vromiarides.oli oi skatohontroi ke kleftes kivernoun tin hora eleos.theloun oli ksepasterma na ksevromisi o topos.agkiksate re koprites ta somata asfalias eiste prodotes telos ke elate na parete ksana psifo kourades e kourades.ta dika sas pote tha ta kopsete re kleftes?tolmisate ke valate xeri sto asfalistiko ke stous misthous ton somaton asfalias votroi e votroi mehri na pethanete ksana psifo den tha dite.ta poustrakia oi dikastes ke oi isagelis pou ine?tha dikasoun kanenan apo esas tous kleftes pote i tha ksinoun ta paparia tous?ala ta idia skata ine ke autoi san ke esas.katara sas dino oti kanate sto lao na pathete 100fores ta hirotera!!!!!!!!!!!!!!!!!masonoi politiki vothroi na sas piasoun olous ke na sas vouthksoun tin mapa sas mesa sta skata giati iste kourades ke skata!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Βρίστε ελεύθερα! Το πολύ-πολύ αν μου σπάτε τ' αρχίδια, να σας διαγράψω το σχόλιο.