.

ΠΟΥ χρωστάμε ΠΩΣ χρωστάμε ΠΟΣΑ χρωστάμε
ΠΟΙΟΙ έφαγαν ΠΩΣ έφαγαν ΠΟΣΑ έφαγαν

Κυριακή, 31 Ιανουαρίου 2010

"Καπέλα" & Σοφία!


Με αφορμή ένα χτεσινοβραδινό σύνθημα στην πορεία, επιτρέψτε μου να πω κι εγώ τον λόγο μου.
ΛΑΟΣ ναι! ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ ναι! Για το ΣΤΡΑΤΟΣ θα έχω αντίρηση.
Από προσωπική πείρα σας λέω να μην έχετε εμπιστοσύνη σε «άνθρωπο που φοράει καπέλο».
Στρατιωτικός είναι, Αστυνομικός είναι, Πυροσβέστης είναι, καμία εμπιστοσύνη.
Γνώμη μου μετά από κάποια χρόνια ζωής και αρκετά τραβήγματα με όλα αυτά τα κέρατα τα καπελωμένα!
Τους είδατε τους «αστυνομικούς» στον Άγιο Παντελεήμονα αλλά και στην Πανόρμου! Μπάτσοι σκέτοι!
Αμφιβάλετε χτες το βράδυ ότι δεν το είχαν σε τίποτα να υπακούσουν εντολές και να μας ψέκαζαν σαν μύγες και να μας μέτραγαν τα παϊδια?
Ποιους? Εμάς! Που όταν τους σπανε το κεφάλι εμείς πονάμε περισότερο!
Διαβάστε τι έλεγε εκείνο το μαλακισμένο η Σοφία σε συνέντευξη.
Ασυναρτησίες και ΜΑΛΑΚΙΕΣ και ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ!
"πως σας ήρθε και περάσατε έξω από το τμήμα και ρίξατε; Και αφού ρίξατε τι καταλάβατε;"» . «Λάθος σημάδι έβαλαν γιατί επέζησα. Η ριπή βολή κατά βολή που έκαναν δεν ήταν σωστή. Αν έριχνα εγώ βολή κατά βολή μπορεί και να σας πετύχαινα όμως. Άρα πως ξέρουμε αν είστε εσείς καλύτεροι ή εγώ;».

Τι κάθεσε και λες μωρή μαλακισμένη? Δεν το βουλώνεις και να πεις ένα ευχαριστώ που την σκαπουλάρισες και να ευχαριστήσεις κιόλας όλους αυτούς που σου ευχήθηκαν παρά κάθεσαι και μαγκίζεις σαν την τελευταία πρεζού!
Αι στο διάλο τσόκαρο!

Και κάτι άλλο ρε μάγκες. Διορθώστε το, το γαμημένο!
Μακεδονία ξακουστή
Του Αλεξάνδρου η χώρα,
που έδιωξες του ΒΟΥΛΓΑΡΟΥΣ (και όχι Βάρβαρους γαμώ το κερατό μου)!!!
Κι ελεύθερη είσαι τώρα

3 σχόλια:

  1. Tι μορφωτικό επίπεδο νομίζεις ότι έχει ο κάθε μπάτσος και περιμένεις να απαντήσει βασιζόμενος σε λογική; Πόσο μάλλον ένας μπάτσος που μετά από κάτι μήνες νοσηλείας έχει πάρει περισσότερα ναρκωτικά (φάρμακα) από τον μέσο πρεζάκια..
    Χαλάρωσε ρε Γαμόσταυρε, κι εγώ φασκέλωνα το χαζοκούτι όταν άκουσα τις δηλώσεις της, αλλά έχει και το ακαταλόγιστο η κοπέλα.
    Κανονικά στην ερώτηση "τι θά'θελες να πεις σε αυτούς που σε πυροβόλησαν" έπρεπε να απαντήσει "αυτά που θα έλεγα, δεν λέγονται στην τηλεόραση", και τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μέσα είσαι μεγάλε αλλά από το να μιλάς καλύτερα να μασάς!
    Την "πράζα" της την έχουνε κόψει πολύ καιρό τώρα!
    Ο πρώτος καιρός ήταν επίπονος.
    Στον κωλόπουστα τον Θεοδωράκη δεν την είδα να κομπώνει.
    Άστα και γάμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Βρίστε ελεύθερα! Το πολύ-πολύ αν μου σπάτε τ' αρχίδια, να σας διαγράψω το σχόλιο.