.

ΠΟΥ χρωστάμε ΠΩΣ χρωστάμε ΠΟΣΑ χρωστάμε
ΠΟΙΟΙ έφαγαν ΠΩΣ έφαγαν ΠΟΣΑ έφαγαν

Παρασκευή, 29 Ιανουαρίου 2010

ΤΖΑΚΡΗ


Πως είσαι έτσι μωρή? Σαν στραβοχυμένος λουκουμάς είσαι!
Καλά το στραβοχυμένη δεν θέλει και πολύ φαντασία. Τέτοια επιδερμίδα μόνο το peomilk της Kavlon Paris φτιαγμένο στην αραπιά και στο πακιστάν φτιάχνει!!!
Σε γουστάρω μωρή σκρόφα να μου τον έχεις στο στόμα σου με φτούνο το στραβοσάγωνο και να μου τον ρουφάς στραβιά και με δύναμη.
Να κουνιώντε οι μαστάρες σου με κάτι ρώγες σαν πιατάκια του καφέ!
Και πρωτού χύσω να μπαίνω στην κωλάρα σου και νε σε ρωτάω μωρή πουτάνα γαμώ την κλάνα σου την τρύπια σε γαμάει καλά ο Μακεδόνας σου μωρή πουτάνα? Και συ να φωνάζεις ΕΤΣΙ ΓΑΜΑΕΙ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ!!!

2 σχόλια:

  1. Γουστάρει γαμήσι η κυρία και είμαι πρόθυμος και εγώ να της δώσω έναν γνήσιο Μακεδονικό πούτσο στις τρύπες της και όχι τα σκοπιανά τυρογαριδάκια που τρώει τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παίδες, αν της τον χώσω στο στραβόστομα της λέτε να χύσω ή θα μου δημιουργηθεί ψυχολογικό UP DOWN;

    Γαπιστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Βρίστε ελεύθερα! Το πολύ-πολύ αν μου σπάτε τ' αρχίδια, να σας διαγράψω το σχόλιο.