.

ΠΟΥ χρωστάμε ΠΩΣ χρωστάμε ΠΟΣΑ χρωστάμε
ΠΟΙΟΙ έφαγαν ΠΩΣ έφαγαν ΠΟΣΑ έφαγαν

Δευτέρα, 25 Ιανουαρίου 2010

Κα. Κατσέλη & Κος Αλεξόπουλος


-Κουμπάρε?
-Κουμπάρα μου τι κάνεις? Ματσ-μουτς! Τι κάνει ο κουμπάρος?
-Καλά κουμπάρε μου! Ματσ-μουτς! Τι κάνει η κουμπάρα, το βαφτιστήρι μου?
-Όλα καλά κουμπάρα μου! Δόξα σει ο Θεός!
-Πως από ‘δω κουμπάρε μου?
-Α, κουμπάρα μου, κατάθεσα τα χαρτιά μου στο opengov του Γιώργου και με προσλάβανε κουμπάρα μου!
-Που σε προσλάβανε κουμπάρε μου?

-Εδώ κουμπάρα μου! Προσλήφθηκα ειδικός Γραμματέας Ανταγωνιστικότητας στο Υπουργείο Οικονομίας! Θα είμαι υφιστάμενός σου, κουμπάρα!
-Έλα δεν το πιστεύω! Έλα δεν το πιστεύω!! Έλα δεν το πιστεύω!!! Βρε τον κουμπάρο! Βρε να βρεθούμε μαζί στο ίδιο Υπουργείο!! Δεν μου έλεγες κάτι, εσύ η κουμπάρα, ξέρεις τώρα… Να κάνω κι εγώ το κάτι τις μου όχι για τον κουμπάρο, για το βαφτιστήρι ξέρεις…!!!
-Μα τι λες τώρα κουμπάρα μου? Σε παρακαλώ πολύ! Με προσβάλεις!!! Γίνονται αυτά τα πράγματα τώρα? Ο Γιώργος με το opengov εξασφαλίζει αδιαβλητότητα όχι με το 100% αλλά και με το 1000% μπορώ να σου πω!!!
-Ναι κουμπάρε μου, έτσι είναι! Ξεχνάς τι τραβήξαμε με τους κουμπάρους του «καταληλότερου»? Α πα πα πα !
-Ναι κουμπάρα μου ναι! Μακριά από εμάς αυτά!!!
-Αντε σε αφήνω τώρα κουμπάρε μου γιατί πρέπει να δουλέψω! Να σε κεράσω ένα καφέ στην καφετέρια?
-Ευχαριστώ κουμπάρα μου, πάμε αλλά το κέρασμα και η απόδειξη δικιά μου!!!!!!!!!!!

Τι λες μωρή πουτάνα ξεκωλιάρα γαμώ την πουτάνα την Σταλινικιά την μάνα σου! Τι λέτε γαμώ την κοινωνία σας και οι δύο? Ρε καριόλια της πράσινης πίπας, εμάς κοροϊδεύετε?
Αυτούς  που γαμώ ότι ιερό έχετε και δεν έχετε, σας ψήφισε για να του κάνετε τσιλιμπουρδίσματα!
Εσύ ρε πούστη γαμώ την ψωλορουφήχρα την μάνα σου, πως είσαι έτσι ρε μαλάκα? Σαν καραφλό φιστίκι είσαι ρε γαμημένε και θέλεις να μας πουλήσεις και πνεύμα?
Τάχατε μου κατάθεσες τα χαρτιά σου και ο λόγος που δεν είχαν διαλέξει μέχρι τώρα ήταν για να διαβάσουν το βιογραφικό σου και να δουν το φως το αληθινό και να λάβουν πνεύμα επουράνιο!!!
Αυτό είναι μωρή χυσοχοάνη ή το κρατάγανε για να ξεχαστεί το όλο θέμα και τσουπ, να φυτρώσεις σαν καυλόσπυρο!
Εσύ μωρή πουτάνα γαμώ την φακλάνα που έχεις για στόμα, τίποτα δεν έμαθες από τον άντρα σου? Μόνο την πουτανιά από το πουτανόσογό σου? Γαμώ το ΠΑΣΟΚ σας πράσινες ακρίδες! Ρουφοκαυλέτες των ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ. Δεν σας κάθετε καλά να σας γαμεί ένας ξένος και θέλετε να μοιράσετε «ιθαγένειες»! Τις φέρατε από το μπουρδέλο σας παλιοπουτάνες του βούρκου και της λάσπης.
Από κοντά και οι ξεκωλιάρηδες οι «κουμπαροι» να ρουφήξουν και αυτοί κάνα παπάρι αφρικάνικο γιατί τόσα χρόνια στο εδώ κουρμπέτι έχουνε πάθει χαλάρωση πρωκτού σε σημείο που να μην τους χρειάζεται παπάρι αλλά, παπόρι!!!
Όξω πούστηδες απ’ την μπαράγκα!!!

Ρε μπας και ο κουμπάρος την κουμπάρα 5 φορές την εβδομάδα? Στο Υπουργείο φυσικά για το ξεκάρφωμα!!!

2 σχόλια:

  1. ΜΑ ΤΙ ΛΈΤΕ ?
    Γίνονται αυτά που υποστηρίζετε?
    Εγώ δεν ήξερα καν ότι ο κουμπάρος μου είχε κάνει αίτηση.
    Δεν ασχολήθηκα με το θέμα.
    Εδώ υπάρχει αξιοκρατία και όποιος υποστηρίζει το αντίθετο είναι ελεεινός συκοφάντης .
    Επιφυλάσομε παντός νομίμου δικαιώματός μου.
    Δική σας
    Λούκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λούκα, είσαι κουκλάρα!!! Να σε "φυστικώσω" λίγο; Ελπίζω να τα καταπίνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Βρίστε ελεύθερα! Το πολύ-πολύ αν μου σπάτε τ' αρχίδια, να σας διαγράψω το σχόλιο.